Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Chantal Berg - WaarBenJij.nu Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Chantal Berg - WaarBenJij.nu

Adelaide

Blijf op de hoogte en volg Chantal

08 November 2014 | Australië, Adelaide

Na een lange vlucht van ruim 11 uur kwam ik donderdagochtend in Hongkong aan. In het vliegtuig zaten naast mij 2 Nederlandse meiden dus dat was wel gezellig. Zij gingen door naar Bali dus in Hongkong gedag gezegd. Ik dacht in Hongkong lekker de stad in te gaan maar helaas was ik al door een of andere check gegaan en kon ik niet meer het vliegveld af. Van s'ochtends 7 uur tot 19:15 op het vliegveld gezeten, gelopen, geslapen. Duurde erg lang.

Om 19:15 weer het vliegtuig ingegaan voor 8 uur en 45 minten en om ongeveer 6:45 kwamen we in Adelaide aan. Eindelijk...
Door de controle heen. Dat viel erg mee, dacht dat ze heel streng waren maar papier ingeleverd en ik kon weer verder. Mijn backpack was er al heel snel dus om 7:30 was ik klaar om met de taxi naar mijn hotel te gaan.

Helaas kon ik nog niet het hotel in, het was nog dicht. Even rond gelopen en iets na negenen weer terug naar het hotel gegaan. Ik kon inchecken en betalen en gelukkig mijn zware backpack daar achterlaten. Kon rond 11 uur terug komen om mijn kamer in te gaan. Lekker gedoucht en opgefrist.
Nog wat boodschapjes gehaald en toen dacht ik rond 15:30 even op m'n bed liggen. Haha toen werd ik dus wakker om 21:30!!
Wakker geworden en hostel voor de volgende nacht geboekt. Rond 12 uur weer gaan slapen en werd rond 5 uur wakker.

Uiteindelijk 10 uur uitgecheckt om daarna naar het hostel te gaan. Onderweg was er een kerstoptocht bezig. Erg leuk om te zien.
Daarna naar het hostel gegaan. Ingecheckt en nog de stad ingegaan want kon na 12 uur mijn kamer in. De stad was vlakbij mijn hostel en echt heel groot. (En heel veel al in de kerst sfeer) Dacht dat de stad alleen het kleine straatje achter mijn hotel was :)

Hostel is wel even wennen maar wel leuk. Zit op een kamer met 7 mensen. Ben benieuwd hoe dat vanavond gaat met eten en slapen...

Ik heb gelijk mijn trip naar kangeroo island geboekt hier in het hostel. Ik ga dinsdagochtend weg (word 5:55 opgehaald) en blijf daar dan 1 nacht slapen. Woensdagavond word ik weer terug hierheen gebracht. Ben heel benieuwd!

Liefs Chantal


  • 08 November 2014 - 07:40

    Miranda Eijts:

    Heei chant,
    Wat een trip zeg super cool maar denk wel super spannend.
    Uit je verslag lees dat je niet met een reisgenoot ben gegaan.
    maar ik begrijp dat er veel nederlandese backpackers zitten. Vriend van val zit ook in australie. En heeft veel nederlanders om zich heen.
    Heel veel plezier met dit avontuur.
    Dikke kus van je oude collega miran


  • 08 November 2014 - 08:09

    Ramona:

    Lieve chant,

    leuk om je zo te volgen! Wat heb je al lange trip erop zitten zeg. Nu lekker gaan genieten.ik ben benieuwd hoe kangeroo island is!


    Xxx ramona

  • 08 November 2014 - 09:04

    Marieke:

    Wat leuk om te kunnen lezen en zien wat jij allemaal mee maakt, geniet ervan, gr

  • 08 November 2014 - 09:17

    Nance:

    Lieve chan, eindelijk aangekomen! Begin is er! Super trots op je! Enjoy! Kus

  • 08 November 2014 - 11:12

    Manon:

    Lieve Chant, super leuk om je op deze manier te kunnen volgen! Wat heb je er een lange reis opzitten! Maar heerlijk dat je er nu bent! Heerlijk genieten! Alvast heel veel plezier op Kangaroo Island! Xx Manon

  • 08 November 2014 - 23:02

    Leo Van Der Slot:

    hoi chantal gelukkig veilig geland nu kan jouw ontdekking beginnen
    leuk dat je een verslag bijhoudt ik ga het zeker volgen gr leo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Chantal

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 3222

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 08 Maart 2015

Backpacken in Australie

Landen bezocht: