I'm back! - Reisverslag uit Honselersdijk, Nederland van Chantal Berg - WaarBenJij.nu I'm back! - Reisverslag uit Honselersdijk, Nederland van Chantal Berg - WaarBenJij.nu

I'm back!

Blijf op de hoogte en volg Chantal

09 Februari 2015 | Nederland, Honselersdijk

Dinsdag 27 januari naar Kuala Lumpur gegaan en daar hebben we een paar dagen doorgebracht. De 31e naar het eiland Penang gevlogen. Daar 3 dagen gebleven, tour gedaan en de leuke/mooie plekken gezien. Woensdag 4 februari naar Bangkok gevlogen waar we ook nog 2 dagen zijn geweest en toen 6 februari terug gegaan naar Kuala Lumpur.
Daar wilden we op het vliegveld ons ticket omboeken, Coen terug naar NL en ik weer terug naar Brisbane want we hadden het daar wel gezien.

Helaas had ik 's ochtends gehoord dat het niet goed ging met mijn oma dus besloten om terug naar NL te gaan.
Zaterdag nog de shopping malls in gegaan en zondagochtend ging mijn vlucht om 11 uur naar Amsterdam.

Nu weer terug in het Westland en ik kan terug kijken op een hele mooie reis in Australië.