Great Ocean Road - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Chantal Berg - WaarBenJij.nu Great Ocean Road - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Chantal Berg - WaarBenJij.nu

Great Ocean Road

Blijf op de hoogte en volg Chantal

23 November 2014 | Australië, Melbourne

Afgelopen dinsdag werd ik 's ochtends rond 7 uur opgehaald voor de tour naar Melbourne. We waren met 16 mensen en de gezellige tour guide Altair.

We gingen weg vanuit Adelaide en na een stuk rijden bezochten we de Grampians. Als eerste gingen we naar MacKenzie Falls. Mooie grote waterval. Daarna zijn we gestopt bij de Balconies en hebben we natuurlijk ook kangoeroes en herten gezien. 's Avonds spaghetti gegeten en geslapen in een hostel.

Volgende dag gingen we 7:30 weg en gingen we met diegene die wilden de Grand Canyon beklimmen. Uur over gedaan om boven te komen en weer een uur terug. Dat was leuk en interessant om te doen. Daarna naar Tower Hill om te lunchen waar ook emoes liepen (Die wilden heel graag wat eten van je hebben). Toen verder gereden en kwamen we aan bij de Great Ocean Road. Mooie plekken bekeken en natuurlijk bij de 12 apostelen geweest. Heel mooi!!
's Avonds lekker pizza gegeten en daarna nog de zonsondergang op een strand bekeken. Helaas was het een beetje bewolkt dus was hij niet heel mooi....

Donderdag zijn we in de ochtend naar het regenwoud geweest en hebben we ook pagaaien en koala's bekeken. Aan het einde van de Great Ocean Road nog foto's gemaakt van het mooie uitzicht. Daarna langs een paar surf winkels geweest waar we konden shoppen en toen naar Melbourne gereden waar we werden afgezet bij je hostel.

Het was een hele leuke en interessante tour en vooral de Great Ocean Road was erg mooi om te zien.

Ben nu sinds donderdagavond in Melbourne en dit is een hele leuke stad om te winkelen. De winkels zijn elke dag tot 9 uur 's avonds open.
Zit in een mooi hostel midden in de stad. Het was afgelopen vrijdag 1 jaar oud dus er was een feestje in de keuken.

Morgen ga ik naar een hotel bij het vliegveld en ga ik 's avonds Coen ophalen van Melbourne AirPort. Hij komt 2 maanden met mij mee reizen.

X Chantal

• 23 November 2014 - 09:33

Ramona:

Leuk om te lezen chant!!!!Volgens heb jij een onvergetelijke reis!!!Heel veel plezier met Coen!!!

• 23 November 2014 - 20:53

Manon:

Weer super leuk om te lezen Chantal! Veel plezier met Coen!