Kangaroo Island - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Chantal Berg - WaarBenJij.nu Kangaroo Island - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Chantal Berg - WaarBenJij.nu

Kangaroo Island

Blijf op de hoogte en volg Chantal

16 November 2014 | Australië, Adelaide

Nou mijn 1e week zit erop. Ben de hostels inmiddels gewend en ik moet zeggen het is best leuk in een hostel. De 1e nacht viel wel erg tegen. Het was zaterdag avond en er waren wat jongeren wezen stappen. Zij kwamen midden in de nacht terug en waren natuurlijk een beetje dronken dus die hielden niet echt rekening met de rest. Herrie, muziek aan, praten, licht aan... Pfff dat was wat minder maar daarna nergens meer last van gehad.

Dinsdag ochtend was de tour naar Kangaroo Island! We werden rond 6 uur in de ochtend opgehaald door onze tour guide Ben. Het waren allemaal jongeren uit hostels dus dat was wel leuk. Naast mij kwam Lena zitten, meid uit Oostenrijk. Erg leuk mee gepraat.
2 uur in de bus naar de Ferry en daarna een uur met de Ferry naar Kangaroo Island.
Heel veel gezien en gedaan: natuurlijk kangoeroes gezien, zeeleeuwen op het strand, zeehonden, wezen sand boarden (met een plank van een grote berg zand af, echt heel leuk), kajakken naar een mooi strand, naar een eucalyptus farm geweest, koala's en de Remarkable Rocks gezien. Met z'n allen gekookt, gegeten en afgewassen. Beetje scoutingkamp :)
Was echt heel leuk.

Woensdagavond kwamen we rond 9 uur weer terug in het hostel. Kreeg een meidenkamer, erg rustig dus viel snel in slaap.

Volgende ochtend mijn tour naar melbourne geboekt. Ik ga dinsdagochtend weg en dan een tour van drie dagen via de Great Ocean Road. Kom ik donderdagavond in melbourne aan. Heb mijn hostel daar alvast geboekt, hoef ik daar niet meer aan te denken.
Erg veel zin in want heb het hier in adelaide wel gezien.

Ben vrijdag nog naar de dierentuin geweest, was maar 15 minuten lopen. En ik ben de stad al een aantal keer door geweest.

Het weer is hier trouwens erg verschillend. Zit nu met m'n lange broek en een vest aan op het balkon (rond de 20 graden) maar afgelopen donderdag was het 38 graden (pfff erg warm).

X Chantal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Chantal

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 3216

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 08 Maart 2015

Backpacken in Australie

Landen bezocht: