Nog 1 dag! - Reisverslag uit Honselersdijk, Nederland van Chantal Berg - WaarBenJij.nu Nog 1 dag! - Reisverslag uit Honselersdijk, Nederland van Chantal Berg - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag!

Blijf op de hoogte en volg Chantal

04 November 2014 | Nederland, Honselersdijk

Jaaaa morgen ga ik naar Australië!

Om 12:45 gaat mijn vliegtuig naar Hongkong waar ik donderdag een dagje ga rondkijken. In de avond vlieg ik dan weer verder en kom ik vrijdagochtend in Adelaide aan.

Ik hou jullie op de hoogte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Honselersdijk

Chantal

Actief sinds 08 Sept. 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 3209

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 08 Maart 2015

Backpacken in Australie

Landen bezocht: